Saturday, August 21, 2010

MAK CIK RACIST EJEN PENYAMUN UMNO BARU !!

Antara ramai-ramai makcik , ni lah antara mak cik yang paling top sekarang !!!
Kalau nak tahu ni la makcik racist yang namanya sedang meletup di Malaysia !!

Dia ni salah seorang ejen baru yang direkrut oleh Umno Baru melalui propaganda yang disiarkan oleh TV 3 suku utusan dan sebagainya yang dimiliki oleh penyamun Umno baru..

Makcik ni merupakan pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Rahman Putra, Kulai, Johor..Apa yang diasiarkan oleh media keluaran Umno telah merasuk pemikiran makcik ni sampai disekolah pun habis pelajar dia sebarkan pemahaman Racist.

Makcik ni juga pembaca utusan yang tegar !!! Makcik ni tidak tahu apa yang disebarkan oleh Utusan tu semua adalah fitnah!!

Mane perginya etika makcik ni sebagai tenaga pengajar ??

Makcik ni tidak sedar semua budak-budak kat sekolah dia benci dengan dia...

Aku tak salahkan makcik ni apa yang dia nak faham dalam kepala dia..
Tapi aku marah apabila dia cuba menyebarkan fahaman dia kepada golongan muda disekolah dia...

Takkan la makcik ni xtahu tentang peristiwa 13 Mei ? Bukan ke dia seorang pengajar ?Dalam Islam pun  ajar Racist ni makcik..Kalau ada makcik cakap la surah mane.
Ni mesti time sekolah dulu tido je dalam kelas semasa cikgu dia dok mengajar sejarah.
har har har har har har.....

Sebelum aku lupa macam Muhyiddin boleh diam je ?? X buat kerja ka ??
TPM semalam mengarahkan Ketua Pengarah Tan Sri Alimudin Mohd Dom menubuhkan jawatankuasa khas menyiasat perkara itu.Muhyiddin seolah- olah cuba melengah- lengahkan siasatan itu dengan kekangan birokrasi pelbagai agensi terbabit.

Keengganan Muhyiddin bertindak telah menjejaskan konsep 1Malaysia Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak nampaknya Muhyiddin menentang konsep 1Malaysia
har har har har har.....lantak la sape jadi Presiden Umno baru, yang penting rakyat makin xpercaya dengan Umno baru ni..

Makcik oi.....Aku tahu ko telah membuat permohonan maaf kepada ibu bapa pelajar terbabit..
Cuma aku nak ko sembuh je dari fahaman ko ni...Kalau xsembuh pun biar ko dan penyamun umno je amalkan fahaman ini..Dan jangan cuba sesekali untuk merosakkan minda-minda generasi baru dengan propaganda Umno Baru yang korup !!Rakyat tidak mahukan Umno lagi terima la hakikat !!

Humbankan penyamun Umn Baru PRU 13 !!!

No comments:

Post a Comment