Monday, August 9, 2010


SHAH ALAM 10 Ogos - Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad mahu Umno Selangor supaya tidak lagi mencampuri pengurusan pentadbiran kerajaan negeri Selangor yang ditadbir Pakatan Rakyat sebaliknya memberikan tumpuan kepada negeri di bawah naungan Barisan Nasional.  
Beliau membidas kenyataan Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar yang mencabar agar kerajaan negeri khususnya PAS menutup pusat hiburan dan rumah urut di negeri itu sepanjang bulan Ramadhan............. petikan dari Suara Keadilan
hahaha.....ape ni Noh oiii,  menagih simpati?xkan la da kehabisan idea nk menentang PR atau risau BN akan kecundang lagi pada PRU akan datang? Idea rumah urut ini datang dari kerajaan negeri terdahulu [BN] jadi tidak boleh  salahkan PR ok. Ko jangan la nk jadikan isu ni sbagai isu politik.

Kenapa masa BN memerintah dulu xde bunyi pun psal rumah urut nie?? Wal hal kita semua sudah tahu implikasi dia. Jadi kenapa ketika BN memerintah dulu korang x haramkn.....ataupun korang ketika itu sedang makan??Mulot penuh dgn tulang? korang ini ibarat anjing kelaparan yang selalu ingin disuap..Tidak cukupkah gaji korang?

Dengar khabar gaji CEO Syabas sampai 5M xkan la ko punye kurang lagi dari dia. Lupa pulak kalo kurang nie mesti sebab xdapat makanan dari geng-geng rumah urut kan?

Da la Noh oi masyarakat sekarang da tahu la tembelang ko.Ko xpayah la nk rahsiakan perbuatan ko dan BN.Kami semua da xnak dengan ko dan BN


No comments:

Post a Comment